Reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii tovaru zakúpeného u nás

 

1. Kupujúci môže v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamáciu uplatniť priamo v najbližšom autorizovanom servisnom stredisku výrobcu reklamovaného Tovaru, ktorých zoznam, adresy a kontakty sú uvedené v záručnom liste.

V prípade, že sa jedná o tovar zakúpený prostredníctvom eshopu www.mranza.sk, zákazník nahlasuje reklamáciu na emailovú adresu: info@mranza.sk , kde uvedie číslo faktúry, ktorú obdržal s tovarom a vypísaný reklamačný protokol, ktorý je k stiahnutiu nižšie. 

(Potvrdenie objednávky neslúži, ako doklad o nadobudnutí tovaru - faktúra)

V prípade, že reklamácia zakúpeného tovaru cez internetový obchod www.elektromt.sk nebude spĺňať niektorý z vyššie spomenutých dokumentov -. reklamačný proces nezapočne.

2. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení reklamovaného výrobku spolu s reklamačným protokolom
 

Reklamačný protokol v pdf.
 

 

 

Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

Viac informácií o reklamáciách nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.

V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na info@mranza.sk

 

Overené našimi zákazníkmi

Pozrieť hodnotenie na Heureka.sk

Všetko bolo ok

Overený zákazník,

Sortiment, vyhodne ceny

Overený zákazník,

Všetko prebehlo v pohode

Overený zákazník,