1. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne v ktorejkoľvek predajni Predávajúceho na území celej Slovenskej republiky, v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamácie môže Kupujúci reklamáciu uplatniť priamo v najbližšom autorizovanom servisnom stredisku výrobcu reklamovaného Tovaru, ktorých zoznam, adresy a kontakty sú uvedené v záručnom liste.
V prípade, že sa jedná o tovar zakúpený prostredníctvom eshopu www.elektromt, zákazník nahlasuje reklamáciu na emailovú adresu: shop@elektromt.sk , kde uvedie číslo faktúry, ktorú obdržal s tovarom a vypísaný reklamačný protokol, ktorý je k stiahnutiu nižšie.
(Potvrdenie objednávky neslúži, ako doklad o nadobudnutí tovaru - faktúra)
V prípade, že reklamácia zakúpeného tovaru cez internetový obchod www.elektromt.sk nebude spĺňať niektorý z vyššie spomenutých dokumentov -. reklamačný proces nezapočne.
2. Pokiaľ sa zákazník rozhodne o vybavenie reklamácie prostredníctvom našich výdajných miest (predajní) - lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení reklamovaného výrobku spolu s reklamačným protokolom
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
Viac informácií o reklamáciách nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.
V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na shop@elektromt.sk
Profesionálne služby
Overený zákazník,
Rýchle dodanie
Overený zákazník,
Ochota, rýchlosť, komunikácia, zabalenie tovaru a doručenie na 1-ku. Môžem len odporučiť.
Overený zákazník,