1. Kupujúci môže v záujme rýchlejšieho vybavenia reklamáciu uplatniť priamo v najbližšom autorizovanom servisnom stredisku výrobcu reklamovaného Tovaru, ktorých zoznam, adresy a kontakty sú uvedené v záručnom liste.
V prípade, že sa jedná o tovar zakúpený prostredníctvom eshopu www.mranza.sk, zákazník nahlasuje reklamáciu na emailovú adresu: info@mranza.sk , kde uvedie číslo faktúry, ktorú obdržal s tovarom a vypísaný reklamačný protokol, ktorý je k stiahnutiu nižšie.
(Potvrdenie objednávky neslúži, ako doklad o nadobudnutí tovaru - faktúra)
V prípade, že reklamácia zakúpeného tovaru cez internetový obchod www.elektromt.sk nebude spĺňať niektorý z vyššie spomenutých dokumentov -. reklamačný proces nezapočne.
2. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení reklamovaného výrobku spolu s reklamačným protokolom
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
Viac informácií o reklamáciách nájdete vo všeobecných obchodných podmienkach.
V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať e-mailom na info@mranza.sk
Všetko bolo ok
Overený zákazník,
Sortiment, vyhodne ceny
Overený zákazník,
Všetko prebehlo v pohode
Overený zákazník,
Pre personalizáciu obsahu a vyhodnocovanie používame cookies tretích strán, vďaka tomu pre vás dokážeme na webe aj mimo neho zobrazovať relevantnejšie ponuky našich produktov.
Zber týchto dát nezapneme, pokiaľ nám k tomu nedáte súhlas.